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So, jetzt die Hände nach oben und klatschen!



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Nick am 28.08.2023 um 13:44:02 Uhr:
:)


rwbj am 15.10.2021 um 20:56:14 Uhr:
teest


Der Oberst am 26.10.2020 um 22:58:44 Uhr:
Über was für seiten man so stolpert mitten in der nacht. geile Zeitkapsel hast du hier und auch noch immer fleißig am posten der mann. weiter so


<--- am 14.06.2019 um 21:05:44 Uhr:
geil


Unreal Engine 4 kommt 2014Spiele
Posted by Chrissyx – 27.09.2011 – 22:14 Uhr – Kategorie: Spiele
Mehr als 60% seiner Zeit verbringt Tim Sweeney, CEO von Epic Games, inzwischen mit der nächsten Generation der Unreal Engine. Ein Schwerpunkt wird dabei Multi-Core mit Kernen im zweistelligen Bereich sein:

The big challenge that's going to be coming up in the next decade is scaling up to tons of CPU cores. The way we write software today in Unreal Engine 3 is to have one processor handle all the graphics and it's only a single CPU core with another processor that's dedicated to all gameplay that's running on another CPU core. The next challenge is going to be scaling up to tons of CPU cores. But once you have 20 cores, you can't easily say this one is going to be for animation and this one is going to be for details on the face of the character, because all these parameters change dynamically as different things come on screen and load as you shift from scene to scene. So the big challenge will be redesigning our engine and our workload so that we scale more of these different computer tasks between CPU cores seamlessly in real-time and dynamically so that you're always getting the maximum computing power out with the engine, regardless of what sort of work you're doing.

Weitere Meilensteine sieht er in kinoreifer Grafik und realitätsnahe Simulationen. Das gesamte Interview findet ihr in der Quelle.
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